sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Lamborghini Murciélago Coupe


Lamborghini Murciélago Coupe



Pro Lamborghini produce inca supercaruri de moda veche, iar Murcielago este un astfel de model. Proprietarul Audi aduce multe imbunatatiri calitative.
Contra Posesia unui Murcielago este o afacere costisitoare, iar lipsa vizibilitatii la volan iti va testa rabdarea in trafic.
Verdict Lamborghini Murciélago Coupe

Pe drum 

O viteza maxima de 338 km/h si un demaraj pana la suta de kilometri in 3,4 secunde arata ca Murcielago este inca 100% Lamborghini. Motorul V12 de 6,2 litri produce nu mai putin de 640 CP la 8.000 rpm. Un cuplu de 660 Nm la 6.000 rpm face ca masina sa traga extraordinar de bine. Versiunea de top LP 670-4 SV are chiar 670 CP.

Manevrabilitate 

Daca pana acum era nevoie de un pilot experimentat pentru a conduce un Lamborghini, acum nu mai este cazul. Ambreiajul si frana sunt usor de operat, directia este usoara si incisiva, ceea ce inseamna ca masina poate ataca in viteza drumurile cu viraje, oferind incredere si fara sa solicite prea mult soferul. Trecerea peste denivelari este mai lina decat te-ai putea astepta de la un supercar.

Rafinament 

Lamborghini, sau poate compania-mama Audi, a aruncat din nou pe geam cartea de retete. Odata pornit la drum, zgomotul de rulare este tinut sub control. Nu va temeti insa, pentru ca zgomotul cel mai important, fantasticul sunet al motorului, este inca prezent.

Cumparare 

In ceea ce priveste supercarurile exista o zicala: daca a fost nevoie sa intrebi cat costa, inseamna ca nu ti-o permiti. Ei bine, e adevarat. Murcielago este pe cat de rapida pe atat de costisitoare, insa este posibil ca Audi sa imbunatateasca valoarea de revanzare, comparativ cu vechiul Lamborghini Diablo. Costurile de service, asigurare si intretinere sunt astronomice, dar masina vine cu o garantie de trei ani fara limita de kilometri.

Calitate 

Lamborghini a fost luat sub aripa Audi, o schimbare ce a adus o imbunatatire a calitatii constructiei, fapt ce este cel mai evident la interior. Oricum, motorul V12 este complicat si pretentios, necesitand regulat ingrijire si mentenanta, asta daca nu vrei sa se comporte urat si sa iti goleasca buzunarul.

Securitate 

Murcielago vine cu airbaguri frontale si laterale. Pentru a tine din scurt viteza, ABS-ul este standard, la fel si sistemul de control al tractiunii. Sistemul de securitate include alarma, sistem de imobilizare si incuietori antifurt.

La volan 

Murcielago este destul de confortabil pentru majoritatea oamenilor. Nu mai e nevoie sa ai bratele lungi si picioarele scurte, ca la modelele anterioare. Cele mai multe comenzi de bord au fost preluate de la Diablo, dar functioneaza cu un efort minim. Oricum, spre deosebire de predecesorii sai, la Murcielago dispunerea comenzilor este chiar logica.

Spatiu si confort 

Sub masiva luneta posterioara se gaseste un motor la fel de masiv si vizibil inghesuit, asa ca va trebui sa iei bagaje foarte mici. Pe de alta parte, portbagajul este mai spatios decat al multor supercaruri rivale. Interiorul este ceva mai mare decat la Diablo, efectul fiind o senzatie de spatiu marit.

Echipare 

Atunci cand cumperi o masina cu banii pe care i-ai fi dat pe o casa, te astepti sa primesti toate bunatatile de pe piata. Cu Murcielago insa vei fi dezamagit. Clima, airbagurile frontale, servodirectia, geamurile electrice si un sistem audio performant reprezinta tot ceea ce primesti standard


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu